6 Ocak 2009

Ben geldim..

Gönderen belle zaman: 03:07
Bugün bu blogu açarken 22 yaşında ve hala öğrenci (uzun bir süre daha böyle kalacak.. )
Çektiğim fotoğrafları, beğendiğim tasarımları, gezdiğim yerleri paylaşmak için geldim buraya!

Fotoğraf çekmek benim için bir çok şey ifade ediyor. mesela insanların iyi anlarını, duygularını ölümsüzleştirmek onları bir kare içinde her yere taşıyabilmek.. başka ülkelere, başka zamanlara..
Aslında her işin içinde bir estetik değer taşıdığını düşünüyorum.. Yeni yerler ve yeni insanlar görmek, sürekli seyahat etmek, her yerde farklı bir tat bulmak, güzel bir müzik dinlemek, farklı bir şey giyinmek, evin için alışveriş yapmak.. Bunların hepsi bana kendimi iyi hissettiren şeyler..

Çektiğim fotoğrafları, modayı, detayları yakalamanın güzelliğini, beğendiğim fikirleri, yaratıcı gelen şeyleri, bana ilham veren herşeyi kendime saklamamaya karar verdim..
Umarım beğenirsiniz:)

0 yorum on "Ben geldim.."

 

InspirationFactory by Belle! Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal